jueves, 11 de febrero de 2010

NA TENDA DAS PALABRAS

Ana convidárame á súa festa de aniversario e eu non sabía que palabra mercarlle(…)

Quería algo que fose orixinal e ao mesmo tempo que lle gustase…

No escaparate había o de sempre: para as vodas, un “ que sexades moi felices”; para o día de San Valentín, un “Quérote”… Decidín entrar e a dependenta preguntoume:

-Pódolle axudar?

- Si…-contesteille nerviosa – A miña mellor amiga celebra o seu aniversario e quero comprarlle unha frase especial.

- Velaquí ten o catálogo. Hai de todo: simples palabras, frases, oracións compostas…

- Verá… eu quería… unha frase diferente que exprese todo o meu agradecemento cara a ela e ao mesmo tempo que a poida definir.

- Iso vai ser difícil: precisará mercar algún verbo, algún adxectivo… A cousa será algo custosa.



Non sei canto tempo pasei alí pasando páxinas, pero cando ía saír vin unha palabra que significaba moito para min e para ela tamén:


AMIGA.

Souben entón que non fai falla gastar moitos cartos para desexarlle o mesmo que ela me desexaría a min.

                                                                                          ROXANA DOVAL BLANCA (4º ESO B)

No hay comentarios:

Publicar un comentario